Friday, December 2, 2022

Gyerekszáj: 2021. november-december

Mikszáth Kálmán utca.
Miért nem viszlát Kálmán utca?

- Képzeld anya, a fiúk kicsit dagibbak,mint a lányok.
- Milyen fiúk? Az osztályban? A játszón? 
- Az apukák...

- Nyuszi, kelj fel! Még a papának is rajzolnod kéne valamit a szülinapjára!
Csukott szemmel a másik oldalra fordulva:
- Kifogytam a rajzokból.

- A zizi az rizs, nem?
- Aha! Pukkasztott rizs!

- Nyuszi, szerinted mit kérjek a Jézuskától? 
- Kávét, kolbászt, a félhavi fizetésem, egy szép kis esernyőt. Valami olyan könyvet, aminek van másik része, amit szeretsz, de túl drága... valami szép ékszert... igazi gyémántokkal.

Ez a citromfacsaró olyan, mint egy dzsinnes lámpa... [facsar] öntök egy kis dzsint a teámba.

Mindent apától tanulok. Minden marhaságot.

Anya, az olvasó nők miért veszélyesek?

Úgyis én fogok nyerni, mert én művelt sakkozó vagyok

- Anya, büdös a szád!
- De hát most mostam fogat!
- Igen, a mentol! Büdös. 

No comments: