Friday, August 8, 2014

A békaprojekt

Szóval hát béka nő a hasamba'. Már lassan 10 hete.

Már egy ideje készültünk rá, most aztán mégis kb. meglepetés volt. Ősz óta minden alkalommal biggyedt lefele a szám, mikor kiderült, hogy hát most megint nem. De volt a diplomamunkák leadása, meg az esküvői előkészületek, meg az államvizsgák, szám szerint három, szóval január végéig azt sem tudtam, hol áll a fejem.

Aztán május végén voltam Londonban, utána voltunk a szőlőben, meg a nyaralóban kerítést építeni, szóval elfoglaltuk magunkat. Ez hatott, a kölöktéma eszünkbe sem jutott. Peti elment a kollégákkal a Balatonra, és meg számoltam a napokat. Az ötödik plusz napon vettem egy tesztet. Nos, a tesztekre nem véletlenül van ráírva, hogy 5 perc után kell megnézni. Merthogy bele kell mártani a pisibe (alternatívaként lehet próbálni célozni), és az szépen felázik a csíkokig. A tesztcsík azonnal látszott, de a másiknak se híre, se hamva. Én meg álltam ott a klotyó mellett félálomban tökéletes értetlenségben, hogy na de akkor mi volt ez az öt nap?? 5+5 napig az ember nem produkál csak úgy PMS tüneteket, valaminek ennyi idő alatt csak KELL lennie, nem? Aztán a két és feledik percben megjelent a csík. \o/

Estére hazaért Peti, névnapja volt, kötöttem hát masnit a hasamra. Meglepődött.

No comments: