Tuesday, February 23, 2016

3. fog apropóján kis helyzetjelentés

Tegnap reggelre kibújt a - várakozásainkkal ellentétben nem a bal felső második hanem - a bal felső első. Ezzel együtt már előző, valamint arra virradó éjszaka is csak 2x kelt, és mára is csak kétszer, így talán mégsem halok bele a kialvatlanságba. Írni is részben azért nem írok, mert az elmúlt másfél hónapot vagy betegen (január) vagy kialvatlanságtól kóvályogva töltöttem. Mert persze megvolt az x óra, amit alvásra delegáltam, de a 2,5-3 óra ritkán. Sokszor az 1-1 óra sem nagyon. Persze jó kiscserkész ott és akkor alszik, amikor tud, így néha napközben én is aludtam, már ha hagytak.

Amikor épp nem, akkor próbáltam behozni a lemaradásaimat, olvastam. Meg lakást is keresünk. De erről később. Igyekszem blogot is pótolni, vannak félig megírt posztok a fejemben dögivel. :)

No comments: