Thursday, May 4, 2017

Gyerekszáj - április

Az van, hogy április közepe óta bővített mondatokban beszél. Az igekötős igék tagadása még nem jól megy ("nem kimész"), de egyébként elképesztő. Viszont kevésbé vicces. Azért van pár az ehavi gyűjtésben is. :)

Sanyavú.

Alszottam.

Fali óráról: Tiktaknak. Nincs szája. :D
Tiktak mondja, fürdeni kell.

Tizenhárom! - annyi kiló, úgyhogy mondja a mérlegre meg az órára is. Totális magabiztossággal.

Meg. Nyaltam. A kezemet. Ez finnom!

Megringat!

Menjél aludni nyugodtan. Szivike.

"Ne beszélj így velem." Mondja ő az apjának.

Kép a könyvben:
- Kakas...
- Nem kakas, papagáj. Színes a tolla.
- Összefirkálta!

Nem látjuk, majd megkeressük a holdat. Épp felettünk volt. Mutatta.
- Megkerestuk a Holdat.
- Hold! Ott repül! - Nyujtotta a pogacsat. - Kérsz? Adok pogácsát a Holdacskának!

- Apával beszélek. (Chaten)
- Apa! Pukiztam! Hallottad?

Apa szerintem lement mamához.

Anya kiveszett magunkat az ágyból.

Álmában: Oooo, kis(sapi), üümm [nem]
Nemtom.

Lóg a lámpa, nincsen lába (mondoka)

Megtöltöm, aztán fürdünk. - alkudozás és sorrend!

Álmában: Agyakegyogya.

Én vagyok én! - a telefonra mondja, de olyan, mint a mondóka eleje. :D

Alma. Hagyma van benne! - Elég soká tartott, de rájöttem, hogy magja van benne...

No comments: