Friday, February 2, 2018

Gyerekszáj - szeptember

(Jól le vagyok maradva.)

Látja, hogy leszakadt a körme.
- Anyuuuu, meg akarok gyógyulni!

Boci-boci tarka,
se füle, se farkas.

Magyarázza, hogy miért nem csinált meg valamit:
- Azt hittem, hogy nem kell.
- Jó szöveg, de nem veszem be.
- Nem veszed be? A szádba? Hogy?

Majdnem ráültél engemre.

A bejárati ajtó rácsát nézi:
A rácson van egy csavar pukli... Itt valakinek a foga kiesett. Egy vízilónak.

Belepisil a kádba.
- Gyere fürdeni!
- Nem, mert már belepisiltél.
Arrébbhúzza a játékokat. Mutat.
- Ott meg nem pisis.

Ácsorog az ajtóban (szellőztetünk), és kiabál kifelé:
- Jaaaa... Ott jön valaki. Szia, szeretlek!
(A papája után szokta ezt kiabálni.)

Fent kopogtak, felújítanak. Felnéztem.
- Nem lehet átlátni a falon. Hiába felnézel.

Hosszan sorolja, mit látott a tüzijátékkor.
- Ez ilyen. Mindent láttam.

Nyökög, hogy:
- Hm hm, falatok! ... Elfelejtettem beszelni.

Olyan a szemed, mintha kenyér lenne.

Apa: Kumbaja my lord...
Rita: Kenguru melo..

Papa: Megeszlek!
Tita: Papa, csak viccelsz, ugye?

Iderohan, bekukucskál a szobába:
- Csak én benéztem. Véletlenül.

Nem tudtam aludni, mert bekakáltam, és felébredtem. És szomorkodtam.

- Mi az ott?
- Egy tigris.
- Hol?

Megharaptam a nyelvemmel a fogamat.

Csak így hátrateszem a hajadat. Nagyon szép vagy!

Anya, akkor is szeretsz, ha sírok? És ha nyavalygok?

Cirmos cica haj,
Hol van a vaj?
Ott látom a bajuszodat,
Most lesz nekem jaaaaj.

Ilyen vagyok. Pont ilyen vagyok, mint te.

Majdnem elütöttünk egy őzet az úton. Satufék.
- Őzike átszaladt az úton és nem körülnézett. Nagyot pattantunk.

No comments: