Tuesday, March 6, 2018

Gyerekszáj - október

Könyvben a mókusokra:
- Baba rókák.

- Állj fel! - mondom vagy nyolcszor.
- Nem szabad kiabálni, mert alszanak a szomszédok!

Nemnemnemnemneeeem.

- Azt hittem, arra megyek, de nem.

Fonal címkéjét nézi:
- Elolvasom! Fonalfonalfonalfonal!

A Vuk dalára:
- Hipp-hopp, Facebook!

Volt egy kisfiú, elvette a labdámat. Mondtam neki, hogy
Rá van írva, hogy Rita, nem ééééérted? (Csak úgy Gallásan).
Mondta a néni, hogy ő még kicsi. Nem érti.

- Ne bohóckodj, mert beleesel a vécébe, és akkor mi lesz?
- Le kell húzni.
- És akkor mi lesz?
- Venni kell egy másik gyereket.

Állatkölykös fotógyűjtemény
- Ez egy orángután.
- Utánfutó!
Pingvin a hóban:
- Hóember.

Viszi a sámlit a fürdőszobaajtóhoz, amin van kampó.
- Azért zárom be, hogy nehogy kiszaladjak.

- Holnap szedünk gesztenyét, és csinálunk Kip Kopott, olyan gesztenyegyereket.
- ‎Nem, inkább én leszek a gesztenyegyerek!

Elkezdi húzni a traktort a gyerekszoba felé:
- Menjünk, traktor, most már alvás van.

Feláll mellettem a kanapén, ugorni készül, hogy elkapjam.
- Kislányom, nehogy rám ugorj! :) Félek tőled...
- ‎Nem kell félni tőlem, én gyerek vagyok. Én Tóth Rita Noémi vagyok. Rita vagyok.

- Már kicsit nagy vagyok. Gyerek vagyok azért.

Legózik, magyaráz:
- Ez meg úgy van, úgy van, hogy... nem is tudom, hogy van.

Udvarol:
- Anyu, anyuci, édesanyám...

pici voltam, és anyával voltunk a kórházban
B. papa, T. mama, meg a papa, meg mama jöttek látogatni
éppen sírtam
és ilyen pici vótam

Nem akar aludni. Hálózsák, cumi, vava, tentebaba, lefeküdt. Kijöttem. 10 perccel később: hálózsák nélkül jön ki. A nappali ajtóig jut, lábujjhegyen, picit szökdécselve lépeget, kezével lelkesen verdes:
- Nem akarok aludni.
- Nyuszika, húzzál vissza aludni! De most rögtön!
- Jó! - mondja ugyanolyan vidáman, majd visszamegy. Röhögőgörcs.
Utánamentem a hálózsákot ráadni, miután kiröhögtem magam. :)

Mennek a felhők, jó gyorsan. Jön egy nagyon vékony felhő:
- Nézd, anya, az elolvadt!

No comments: