Friday, October 19, 2018

Mínusz tizenkettő

Még szeretnék fogyni pár kilót, szóval nem lezárásként írom ezt a posztot, csak azért, mert a héten ketten is megjegyezték, hogy nem ismertek meg. :D

Az egyik barátnőm tavasz óta nem látott:
- Meg sem ismertelek. Mármint a sziluettedet. Aztán a vigyorgásból leesett, hogy te vagy az.

A másik a Ringatós lány volt, aki nem ismert meg elsőre, pedig még az Almássyról ismerjük egymást.

Jól esett mindkettő, na. 

Novemberben választotta le magát Tita, utána voltam terhelésen, decemberben endokrinológusnál és karácsony előtt elkezdtem szedni a Merckformint (inzulincsökkentő). Januárban voltunk egy dietetikusnál, aki picit változtatott az addigi diétámon és lejjebb is vitte az adagot 160g-ról 140-re. És innen kezdtem el fogyni. Különösebben nem sportoltam, lépcsőztem az ötödikre, rollerezek, görkorizom.

Szép lassan haladok, nem sürgős. Van még miből fogyni. :)

No comments: