Tuesday, March 24, 2020

Homeoffice a négyzeten + 1 ovis

Ketten homeofficeban és itthon van az ovis... Budapest, 2. emeleti lakás, se kert, se erkély. :D Küzdünk, de talán kezdünk mindannyian belerázódni.

Én negyedik hete vagyok itthon, mert mikor hazaértem Oroszországból, írt a főnököm, hogy akkor most nekem, valamint mindenkinek, aki mostanában utazott, 2 hét home office. Közben azon filóztam, hogy pont mire lejár, tuti bezárják az irodánkat. És igen. Amíg én otthon voltam, a többieknek opcionális volt a HO, szóval volt egy kis átállási idő, ez mindenkinek nagyon jó tett.

Két hétig dolgoztam otthon egyedül, eléggé rosszul érintett. Előjött minden érzésem, ami a gyes vége felé, Tita 2. szülinapja körül, 2017. első felében bennem volt: ki. akarok. innen. szakadni! Addigra már nagyon elég volt az otthonmaradásból, hát most feldolgozhatom ezt is. :D
A 2. hét végére már egész oké volt, lett rendszere a napoknak, elolvastam egy rakás cikket, okosodtam. :D Aztán jött a realitás: az ovi bezárt, eleve nem is vittem volna, a nagyszülők kiestek, oldjuk meg...

Az első közös hét rémes volt. Se Titával nem tudtunk értelmesen foglalkozni, se melózni. Azóta ő is érti már, hogy attól, hogy itthon vagyunk, ez nem hétvége, dolgozunk kell. Annak örül, hogy nem kell oviba mennie.

Az elmúlt 7 munkanap alapján így működünk:
- két különböző szobában dolgozunk, a nappali a gyereké, szerencsére van elég helyünk
-  felváltva visszük le bicajozni, de. én, du. a férjem, 40-50 percre. Addig a másiknak csend van.
 - közös reggeli után magunkhoz képest "korán" kezdünk, fél9 felé és úgy 18.30-ig dolgozunk, esetleg még késő este
- szerencsére délután alszik 2(,5) órát
- a fennmaradó időben próbálunk felváltva 5-10 perceket folgalkozni vele, ha kell valami, bejön, néha integet a telefonkonferenciás néniknek-bácsiknak
- kiírtunk CD-re egy rakás hangjátékot, azok mennek állandóan
- tornázik a YT-ról (Tornázz a plüssöddel), napi egy mesenézés van (főleg Egyszer volt az ember)
- valamint tegnap másfél órát videochatelt a nagyival, beszélgettek, a végén a mama mesélt neki
- hétvégén is dolgoztam kicsit
- Tita felváltva iskolásat és kutyásat játszik, kutyaként fogad legjobban szót. :D

Sejtem, hogy sokáig fog tartani ez még, remélem, nem lesz kijárási tilalom egyhamar, mert ha ennyit se mozoghat, kicsináljuk az alsó szomszédokat, az tuti.

No comments: