Monday, January 6, 2020

Gyerekszáj: 2019. április

- Nincs internet.
- Nekem van.
- Akkor a felét add oda apának, a felét meg tartsd meg magadnak.

Rámutat a gyógyszereimre:
-Anya, neked ez a desszerted.

- Kérsz goji bogyót?
- Nem, én olyat nem ehetek.
- Súgok valamit! Hagyd abba a diétát!

- Én emlékszem rá, milyen volt, mikor simogattad a pocakodat. És megjegyeztem, milyen színű volt a fal.
- Milyen?
- Olyan világosbordó.

#mireemlékezhet
- Akarok egy tetkót.
- Majd ha elmúltál 18. És mit szeretnél, mi legyen rajta?
- Tökmindegy.

- Mi leszek, ha nagy leszek?
- Majd eldöntöd.
- Nagymama?

- Szamos utca.
- Azt mondta, hogy szaros utca?

- Lehel téri templom.
- Odalehelték?

– Amíg zuhanyzol, beszélgessünk!
– Jó, miről?
– Nem tudom. Mondd meg te.
– Nem. Mondd meg te, én nem tudom, hogy mi érdekel téged most.
– A vulkánok!
– Ó… ké. Képzeld, anyának van egy barátnője, aki már volt igazi vulkánnál…

Anya, ma hány kilométert tornáztál?

Anya, adsz nekem iszokálni?

1 comment:

Unknown said...

If you're trying to lose kilograms then you certainly need to start following this totally brand new custom keto plan.

To create this keto diet, certified nutritionists, personal trainers, and cooks have united to develop keto meal plans that are useful, convenient, price-efficient, and satisfying.

From their launch in 2019, 1000's of individuals have already completely transformed their figure and well-being with the benefits a smart keto plan can give.

Speaking of benefits; in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones given by the keto plan.