Tuesday, November 18, 2014

Álmok.

Továbbra is álmodok össze minden baromságot, egy kis bestof.

Valahogy az Astorián voltam a gimimben (közel van az angolszak, szóval sulinak suli... :D). Az emeleten összefutottam az egyik volt tanárommal, aki azóta már igazgató is volt a gimimben. Beszéltünk valamennyit, majd mondtam neki, hogy jó az időzítés, márciusban szülök, májusban érettségi.

 Mára virradóra jógázni akartam menni, kint elkezdett esni a hó. Aztán bementem a terembe, és valaki arrébb rakta a jógaszőnyegemet, tetejében összehajtogatva. Jól kiakadtam, hogy de én így nem fogok elférn, és egy sapkával meg akartam legyinteni a fejét, de lefogtak, és egyszerűen nem értették, mi a bajom.

Az egyik kollégám a munkahelyemmel szemben egy kiülős helyen volt (ahol egy öregekotthona van egyébként), és light kóla helyett whiskey kólát adtak neki. Igen vidáman jött vissza.

Az álom egyik részében egy néptáncos bemutatón voltam, nagyon szép ruhákban volt mindenki, én meg irigykedtem, és mondtam, hogy ezekhez már túl pocakos vagyok. Egy volt táncostársam is ott volt, ő pedig megjegyezte, hogy persze, szépek ezek a ruhák, de nem kéne ilyen színeseknek lenniük...
Az álom másik részében Debrecenbe autóztunk Chris Hadfielddel valamilyen előadásra. Kértem és kaptam némi vezetési instrukciót tőle. (Agyamra megy már a jogsi, úgy látszik...)

No comments: