Saturday, November 15, 2014

Bevásároltam.

Tegnapelőtt este leültem a Tesco házhozzszállítás oldalával, és bevásároltam. Így legalább nem kell cipekedni. Az árakat meg majd még azért hasonlítgatom, ha kisebb tételben kell ez-az.

Vettem:
- Norbi update és Activia ivójoghurtot
- kókusztejet
- kókuszlisztet
- zabpelyhet
- zabpehelylisztet
- diétás cappuccinót
- Abonettet
- xillites kockacukrot (nem ezt akartam, de póttermék volt)
- Canderel kakaóport
- Canderel csokit

Meg ma a piacon egy csomó zöldséget. :)
A boltban láttam mandulalisztet is, az árán pöttyet meglepődtem. 300g volt 1380. Meg összehasonlítottam a Tesco-val, és a Tesco jóval drágább... Kókuszliszt: 699 vs 429. Tescóból tényleg csak azt, ami cipekedős.

Ja, és ma reggel az is kiderült, hogy a liptóis kakaóscsiga mégsem annyira jó ötlet, azt ettem regglire, és magas volt tőle a cukrom. :(

Holnap sütök valamit a friss alapanyagokból. :)

2 comments:

Ecsédi Orsolya said...

Ha nem reggelire eszed a kakaóscsigát, hanem vacsorára, valószínűleg nem csinál semmit. Reggel a legborulékonyabb a cukker, érdemes zöldséget enni fehérjével, legfeljebb valami extra lassú felszívódású pékáruval (pl előrecsomagolt fekete brikettkenyér 30/100 ch-val és tele magvakkal). Aztán a nap előrehaladtával egyre jobban lekezeli a szervezet.
Nem akarok beledumálni, de pár hónapra belezökkenni nem lehet egyszerű, az elején én is sokat kísérleteztem, szóval hátha így nem kell lemondani a finomabb dolgokról.:)

Izolda said...

Úúú, köszi, azóta végül én is erre jutottam az olvasmányaim alapján, köszi a megerősítést. :) Most bezzeg tökéletes a cukrom a "sós" reggeli után. :)
Teljeskiörlésű tönkölykenyeret sütünk otthon, annak el bírom viselni az ízét. :) Kiszámolgattuk, 18 g CH van benne, mmint a max. adagban, amit reggelire képes vagyok megenni, a 25 g-t meg amúgy is tartani kell, szóval a sokkal kevesebb CH sem jó.
A tanácsokat meg bátran, nagyon örülök minden receptnek és ötletnek, ami beválik, remélem hamar eljutok odáig, hogy ki tudom úgy egyensúlyozni a dolgokat, hogy már egyszer sem leszek sírásközeli éhes.