Saturday, November 8, 2014

Meh.

Megfáztam. Illetve Peti már beteg egy ideje, és most már nekem is fáj időnként a torkom. Ma beugrottunk a Móriczon az egyik patikába (ami a 6-os felé van). Minden patikus elég savanyú fejet vágott, értem én, szombaton délben nem túl jó dolgozni, de... A patikus, akihez kerültem, szintén láthatóan terhes volt és extra savanyú.
Kértem egy doboz Strepsilst, azt elvileg terhesen is lehet. Kérdezem, hogy Neocitran vagy valami hasonló van-e olyan, ami kismamáknak is oké.
Erre a patikus:
- Minek az? Az csak tüneti kezelés.
- Hát, én szoktam ilyet inni, jó meleg, jobb tőle.
- Teljesen felesleges. Én sem szoktam ilyeneket inni. Menjen haza és feküdjön le, vagy igyon teát. Ha komolyabb panasza van, menjen el orvoshoz.
Hát, köpni-nyelni nem tudtam sajnos, pedig mondhattam volna, hogy pl. egyszerűen válaszolhatna a kérdésre, elvileg én vagyok a vásárló, meg én fizetek, meg egyáltalán milyen jogon olt le? Vagy mondja, hogy azt egyszerűen nem javasolja, és kész. Mindenesetre oda sem megyek többet...

Az Alléeban viszont hamarabb kiszolgáltak volna, mert látták, hogy eléggé készen voltam péntek este nyolckor, szóval nekik jár a pluszpont. Viszont épp én jöttem volna amúgy is.

No comments: