Thursday, August 6, 2015

Cuccnyilvántartás

Szerencsére nagyon kevés dolgot kellett vennünk Nudlinak. A nagyobb bútorokat a FB-os felhívásomra egy nap alatt dobták össze az ismerősök: az ágyat és a pelenkázót ajándékba kaptuk, a járókát kölcsön. Kaptunk kölcsön hurcikendőt is, bár azt a pont most adtam vissza, mert szeptemberben jön a következő baba náluk. A vicces az, hogy ugyanaznap kaptam mástól egy másikat, amit visszaadok, ha jön esetleg egy negyedik gyerek.
Ezen kívül rengeteg ruhát kaptunk szerencsére, több forrásból is. Ezek többnyire monogrammozva vannak, de azért ebben nem bíztam. Szóval azt a módszert találtam ki, hogy a cuccokat lefotózom egy-egy névtáblával együtt és van egy mappájuk a számítógépen.
Aztán a saját kapott cuccokat is ugyanígy lefotóztam, meg persze fel is monogrammoztam a címkéket, de ez a tuti. Főleg úgy, hogy kaptunk egy nagy doboz játékot is, meg van már valamennyi saját is.
A múlt héten szortíroztam a kinőtt 56-os ruhákat, azt pedig úgy, hogy a képeken egy képszerkesztővel áthúzgáltam amit bedobozoltam vagy bezacskóztam. Emellett pedig az összekészített motyókat felnévcímkézett zacskókba raktam és várják, hogy találkozzak a gazdájukkal. :)

Kölcsöncuccok nyilvántartása

No comments: