Sunday, August 16, 2015

Altatás, már megint

Mióta elkezdett négykézlábazni, nem is olyan egyszerű elaltatni. eddig max. a fejét emelgette, és vissza-visszarogyott, most meg már kb. le kell fogni. Karban természetesen elalszik, de ezt az én hátam sem bírja, meg nem is akarom. Szóval igyekszem lerakni és mivel még magasan van az ágya, föléhajolok, szuszogok a fülébe, meg mondom, hogy minden rendben, itt vagyok, aludjál szépen. Mivel közel hajolok hozzá, így nem kezd el négykézlábazni, és előbb-utóbb elalszik.
Egyik nap aztán még kínomban elkezdtem neki elmesélni az aznapunkat, sikerült is úgy a délután hármas történésekkel álomba untatni a gyereket. Pár nap gondolkodás után megszületett Ligeti Kis Tündér (még lehet, hogy Nudli lesz a vége), ő Rita alteregója. Az ötletet azt hiszem worsitól hallottam először, és egyelőre úgy tűnik, működik.

No comments: