Saturday, November 21, 2015

Mosható

Nem vagyok egy nagy fertőtlenítőmániás, de időnként fogom a kölök összes játékát, két felé osztom őket: mosógépbe és mosogatóba valók, majd kimosom őket. Kimostam hát a macskaoroszlánt is, amiben bár volt valami kemény izé, már nem adott ki semmilyen hangot. Amíg ki nem mostam. Akkor kaptam először frászt, mikor pakoltam ki a mosógépet, mert elkezdett hangosan nyávogni. Háromszor. Nagyon hangosan. Jó, oké, konstatáltam, hogy ez nyávog. Azonban innentől átlag hárompercenként nekiállt nyávogni. Miután kiröhögtem magam, kiraktam az erkélyre száradni (hogy ne bent nyávogjon), de a kis szeméttől konkrétan visszhangzott a szomszéd lakópark. Végül behoztam és becsavartam egy rongyba és a spájzban az egyik műanyagdobozba ástam be. A spájzajtó előtt így is hallatszott. Mégis milyen játéktervező tervez ilyen hangos játékot?

No comments: