Monday, July 10, 2017

Gyerekszáj - június

Álmában: esösöjeak.

Futás után az apjának: "Apuka, gyere fürdeni, megizzadtál kicsit, gyere fürdeni! Jó? Kapsz játékot! Gyere fürdeni velem, jó?"

Köldökszepi = szemöldök. Elég nehéz volt rájönni. :D

Hisztizik, üvölt.
- Ki szirénázik?
Elhallgat. Majd:
- Nínónínó! Bimbambimbam! Tiktaktiktak!

Apjának, borotválkozás és hajvágás után:
"Apuka, levágtad a fejedet?"

A nagyszülőknél a kutya rámorgott, mert azt hitte, el akarja venni tőle a kajáját. Eleve mondtuk, hogy ne játsszon vele, mert fél a gyerekektől és megharaphatja.
- Benji engemre morogott. Harapszik.

"Papa nagyonhall."

Apai nagyszülőkre. Ha van apu...
"Papu, mamu."

"Anya, ha nagy leszel, majd te is motorozol."

Látogatóban voltunk a nagybátyjánál:
"Lackó, kölcsön adod a lakást?"

Legónak:
"Ne dőlj el, hát én csináltalak!"

"Megérkeztem, vége az állomásnak."

"Nagy vagyok, nagy a fejem."

Rita: - Ez az en cicim, nem adom.
Én: - Ez meg az én cicim.
- Én eszek belőle.
- Nem baj, hogy az enyém?
- Nem baj. Kölcsönadod?

"Nagy leszek, madár leszek és repülök."
(Meg kávét és sört fog inni.)

"Anya, jót aludtam?"

No comments: