Sunday, December 31, 2017

Idén életemben először (2017)

- (és utoljára) ettem vadnyulat
- ettem édesburgonya pirítóst és még sokszor fogok, mert szuper (via Dragomán Gy.)
- lett határozatlan idejű munkaszerződésem, ami elég szomorú, ha összeszámoljuk, eddig hány évet dolgoztam
- dolgoztam csak pasikkal, de elmúlt, mert dec. elején felvettük a másik lányt, harmadik viszont asszem jódarabig nem lesz
- dolgoztam MacBookkal, az érzéseim vegyesek
- csináltam én, sk. Pull requestet GitHubon, de persze olyan is volt, hogy a főnököm fél órát küzdött, mire visszacsinálta :D
- teljesítettem a Hacktoberfestet
- írtam angolul céges blogot, készítettem hírlevelet
- használtam Google Analytics-et, InterComot, Safarit
- írtam fizetős hirdetés szövegét
- éreztem azt, hogy a nekem tökéletes helyen dolgozom, nem pedig csak will do
- vittem rollerrel gyereket
- ettem running sushi étteremben
- voltam olyan koncerten, ahol tömegnyomor volt (Pink, Sziget) :D
- találkoztam Orhan Pamukkal és Ashton Kutcherrel
- voltam fáramászós kalandparkban
- csináltam gesztenyetortát, először a szülinapomra, majd karácsonyra
- voltam Mikulás :D
- rendeltem vicces pólókat a netről
- rendeltem Aliexpressről
- használtam Foxpostot, egyből mindkét irányba :)
- csináltam sk. termékfotózást, lightboxszal meg minden
- voltam VIP moziban
- voltam endokrinológusnál
- kezdtem el huzamosabban gyógyszert szedni
- aludtam külön a gyerekemtől
- volt nálunk mindenki karácsonykor és mi nem mentünk sehová, csak 27-én

És ti mit csináltatok idén életetekben először?

No comments: