Saturday, January 4, 2020

Gyerekszáj: 2019. január és február

Január

Mi vagyunk a párna család, mert puhak vagyunk.

És akkor porszíroztam, hogy menjünk fürödni.

itt lakik a Lajos
aki az Angyaliba visz
(Az Én vagyok a kis egy dallamára)

Anya, paradicsomízed van. Szagolj csak bele a szádba!

Magyarázok Titának a villamoson.
- Túl érdekes ami kint van, nem tudok rád figyelni.

Majdnem elestem. Szerintem nekem három láb kéne.

De ebégyként...

- 2.5 ml-t kell enned a gyógyszerből.
- De 7.5 milliárd ember van a Földön, az kicsit több.

Február

Kalózcsaládok vagyunk. Apának fél szeme van, nekem falábam, anyának meg egy kampó van a jobb keze helyett és azzal vakarássza a fejét, vagy ha kedve van, azzal csikizheti a talpát.

Vinnyog a vércse... (Dal.)

- Deres lett minden.
- Megderengett?

R: - Nekem vagy anyának van több könyve?
Apa: - Anyának. Bele kell húzod.
R: - De szerintem én karácsonyra könyveket fogok kapni. Mert szeretek olvasni és a Jézuska ezt úgyis látja.

- Aú, anya, a popóm!
- Jaj, bocsánat, nem akartam.
- Nem fájt, csak aggodalmaskodtam.

Anya, ugyanolyan taknyosak vagyunk mindannyian. Keresztbefertőzés, ezt úgy hívják.

1 comment:

Unknown said...

Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

At least 160000 men and women are using a simple and secret "liquids hack" to burn 2lbs every night in their sleep.

It is scientific and it works on everybody.

You can do it yourself by following these easy steps:

1) Go grab a glass and fill it half full

2) Then follow this proven HACK

you'll be 2lbs skinnier the very next day!