Friday, January 3, 2020

Gyerekszáj: 2018. december

Igen, állatira le vagyok maradva. :D

(Ezek lemaradtak a 2018. novemberből)

Én vagyok a tévedés fontossága.

Foglalkoztató füzetben:
- Úgy tűnik, hogy a Réka meg görkorcsolyával ment bele a vízbe.

Piros aranyalma Aladár.

Dec.
És éjszaka felébredtem és szerintem a száncsengőre!

Bársony vödör rajta = Vásott kannát visel a fején. (Dal.)

Szavajárása:
- Akkor mégpedig.

Arról, hogy mi a vulkán:
felcsinálnak egy hegyet és lerobban.

Menjünk be a könyvesboltba utána, mert szeretnék venni egy könyvet. Majd kiválasztom.

22.42
- Anya én úgy alszom, mint a bunda!

Nekem is hiányzik Zsuzsimama.

Apuka kifolytotta a kávét.

Én szereten a Karc alpolgármestert. Ő lenne a feleségem és együtt mérgeskednénk. És akkor benne lennék mesében. Én is arra vagyok, hogy valaki dühösködjon velem. (Könyv.)

El tudod mondani az egész verset?
Azt nem tudom. De pukizgatni tudok.

- Gyere szökdécseljünk!
- Nincs kedvem.
- Jó, nekem se.

Hogy jött be a Jézuska? Tudta a kapukódot?

Szerintem a Jézuska magának is vitt karácsonyfát. Meg a Mikulásnak is.

Vonaton:
- Nezd, nyuszi, ott egy őzike!
- Vagy egy pukliteve!

A pohár üvegszilánkokbol van.

A babátot el kell vágni. = A babámtól el kell válni.

Én vagyok a híres fejű sárkány... (Süsü)

Képzeld apuka, a szívvajt hoztam anyukára.

Árminka elég beteg, fölgyulladása volt.

1 comment:

Unknown said...

Do you realize there's a 12 word phrase you can say to your partner... that will trigger deep emotions of love and instinctual appeal to you deep within his chest?

Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, please and guard you with all his heart...

12 Words That Trigger A Man's Love Instinct

This impulse is so built-in to a man's brain that it will drive him to try better than before to love and admire you.

Matter-of-fact, triggering this influential impulse is so important to having the best possible relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

...You'll soon notice him expose his mind and soul to you in a way he's never experienced before and he'll recognize you as the only woman in the universe who has ever truly understood him.