Wednesday, March 10, 2021

Karantén, 5-7. nap

 Vasárnap

Pöttyet összefolynak a dolgok már. :D

P. egész jól van, én nagyjából influenzaszerű tüneteket produkálok. Be van dugulva az egyik fülem, köszörülném a torkom, kicsit érzem az arcüregem és a fogaim, be van dugulva az orrom is. Ezek mind csak kicsit, de azért vannak. Meg 11 körül le kellett feküdnöm aludni egy órát és a délutáni szunya is jól jött. Szerencsére többnyire Tita elvolt a nappaliban egyedül. Délelőtt Halász Judit koncertet néztünk, utána bunkert épített. Ott is aludt délután. Meg este is... :D


Hétfő

A gyerek istenien szórakozik, a nappali egy nagy bunker. 

Én ma kértem tesztet, holnap megyek, 8.26-ra. Továbbra is influenzajellegű tüneteim vannak, időnként nagyon melegem van vagy fázom, de a lázmérő 35.7 körül mér többnyire...

Apámat beoltották!

Este felhívtak a mentőktől időpontot egyeztetni. Merthogy nem látják, hogy nekem már van. Saját autóval menjek, ne BKV-val. És 4 órával előtte ne egyek... mondom, reggeli + gyógyszer kell. Hát akkor 5.45 legkésőbb. Szuper.

Kedd

5.45-kor kelek, egész éjjel elég rosszul aludtam, be van már állva a hátam a mozgáshiánytól. Gyors reggeli, fogmosás, majd 6-tól 7-ig alszom tovább. Ez az egy óra alatt jócskán leizzadtam, dolgozik a szervezetem, az látszik.

A teszthez 40 percet álltunk sorba kint... még jó, hogy viszonylag jól fel voltam öltözve. Miután bejutottam, már gyorsan ment, felnyúltak az agyamba, 5 perc múlva megvolt az eredmény: +. Már épp kezdtem éhenhalni. :D

Kaptam egy tájékoztatót a favirapirról, du. beszéltem a háziorvosommal. Fiatal vagyok, nincsenek komoly tüneteim, hagyjuk. 

Egész tűrhetően vagyok, közepesen be van dugulva az orrom, meg néha fáj ez-az (de ez lehet a mozgáshiány is), meg néha vannak hőhullámaim. Ebédkor vettem észre, hogy nem érzek szagokat.

Ja, és P. előjött a dolgozószobából, juhééé!

No comments: