Tuesday, July 20, 2021

Gyerekszáj: 2021. március-április

Március

- Teve tuvu du...
- Men!

P. szóvicceket tanít. Nem biztos, hogy átment a dolog. :D
R.: Mit csinál a szél?
P.: Fúj.
R.: Mije van a fának?
P.: Levele.
R.: Mije van a katicának?
P.: ??
R.: Pöttye!
(Fúúúúúj! És LE VELE!, ha esetleg nem ismeritek ezeket a párbeszédeket.)

- Nézd anya, van két új fogam.
- Miiii?
- Ott hátul.
És tényleg. :D

Papa vízcsőszerelő.

"Milyen átverést kell megismételni?" (árverést)

A Deutschland slágert is szeretem. (Rammstein...)

Megkérdeztem, hogy tud-e egymás után két cigánykereket lehányni. 


Április

Megszereztem, Megszereztem
Most már innen nem eresztem

Tábla:
"Lovaglás
Reiten"
Tita felolvasásában: lovaglás a réten

Seprűcske vagyok,
icike-picike,
összetakarítok neked
meglásd, egy-kettőre.
Perdülök, fordulok,
Arany padlón csillogok.
(saját költemény)

Ha tegnap nem fürödtem és ma pizsinapot tartottam, akkor ma sem fürdök, mert felesleges pazarolni a vizet.

P. szóvicceket tanít. Nem biztos, hogy átment a dolog 2. :D Rita ráírta az ujjai tövére, hogy ÜSS és mutatja az apjának.
R: Mi van oda írva?
P: Mi?
R: Üss!
(röhögés)

(Itt az a poén, hogy ráírod az öklödre és megkérded a másikat, hogy mi van odaírva. Ha a másik megmondja, akkor felszólít, hogy üsd meg. De ha visszakérdez, hogy Mi? akkor kikerüli és ha te meg felolvasod, akkor a saját csapdádba sétálsz.)

- Évából ember... ez mit jelent?
- Régen azt hitték, h a nők maradjanak csak otthon, vigyék a háztartást, dolgozzanak otthon, neveljék a gyerekeket. Nem jártak suliba...
- De miért?
- Mert azt hitték, nem elég okosak.
- Persze, mert nem jártak iskolába!

Rita olvassa az étlapot.
- Pogácsa a hamburgerben...?

Tita (6): Anya, a Szolgálólány meséje milyen mese?
Én: Őőő... hát, nem gyerekeknek való.
Tita: De miért nem?
... 

No comments: