Sunday, December 26, 2021

Idén életemben először (2021)

- festettem be a hajam (lilára)
- lettem első a VLCsben
- vettem hímzőfonalat
- tartottam gyerekzsúrt :D
- forgattunk Titával videót
- nyúltak fel az agyamig az orromon keresztül :D
- lett + Covid tesztem
- voltam otthon (több mint) egy karanténnyi időt /o
- láttam/ismertem fel vörösbegyet és hallottam fakopáncsot "csiripelni"
- irattam be gyereket iskolába, anélkül, hogy valaha is jártam volna a suliban
- voltam online iskolai szülőin
- jártam mankóval
- ettem Grana Padanot
- voltam reggel úszni (7kor!)
- láttam 18 denevért távozni a házfalból...
- csiszoltam és festettem faházat
- SUPoztam
- voltam élőben ált. isk. szülőin
- lettem osztálypénztáros
- hallottam csak úgy szarvasbőgést éjszaka
- találtam süniket a kertünkben (1+4 kölök! röfögnek!)
- aludtunk a nyaralónknál sátorban a ház helyett
- festettem faházat
- voltam Tatán (valszeg)
- ettem cm ország tortáját (és állapítottam meg, hogy ennél én sokkal jobbat sütök)
- voltam Makón
- csúsztam át drótkötélen a Maros felett
- fogtam csacsifület
- pengettem ukulelét
- ettem naspolyát
- nyomtam fel egy mintavételi izét az agyamig sk.
- festettem ecsetirónnal + vízzel töltött ecsettel
- csináltam (fancy) pohárdesszertet
- lett háziállatunk, egy hörcsög
- kaptam célzott álláshirdetést LinkedIn-en (kezd kiderülni, hogy egy "unique little snowflake" vagyok, annyira niche, amit dolgozom. :D)

No comments: