Saturday, December 6, 2014

Melókérdés.

Jelenleg úgy néz ki, hogy mégsem január 30-ig fogok dolgozni, hanem január 23-ig. Utána jön 11 nap szabi, aztán van még 6 nap betegszabim, utána meg, ha tényleg kivárja az idejét a kisasszony, akkor 2 hét (?) táppénz. Ez így 28 munkanap. :D

Egyébként meg az van, hogy most elsejével még hosszabbítottak egy fél évet, és aztán ennyi. Eddig volt az a macera, hogy minden félévben hosszabbítottak egyet, lehetőleg az utolsó pillanatban. Ezt öt évig lehet csinálni. Nekem még az elején azt mondták, hogy az első félév után mindenki állandó szerződést szokott kapni, de ez esetemben nem történt meg. Mindig "majd tavasszal" meg "a köv. pénzügyi évben", szóval ment az időhúzás. Tavaly őszig, amikor megmondták, hogy ne is álmodjak róla, hogy az ötödik év előtt kapok állandó szerződést, mivel kevés a headcount, és Londonban is vannak sokan, akik erre várnak... És hát nehéz lenne megindokolni, hogy miért pont egy budapesti sima producer kapna állandó szerződést. Szóval vártam a jövő novembert, hogy kiderüljön, mi lesz. Aztán egyre csak késett az épp aktuális szerződésem is, 6 nappal lejárat előttig nem lehetett tudni, mi lesz, még szóban sem. Jó volt a megérzésem: ennyi volt. Mivel terhes vagyok, gondolom azt nem merték megtenni, hogy azonnallal nem hosszabbítanak, így kaptam még egy féléves szerződést, hogy jan. végéig dolgozhassak, de utána nem hosszabbítanak, így jövő novemberben nem kell a headcountokkal sem szarakodni, mert már nem leszek állományban.
Ez az egész kb. 10 napja derült ki, azóta kb. lenyugodtam, de k. ideges voltam, az tény. Nem örülök, hogy esély sincs rá, hogy a szülési szabi után visszajöjjek.
(Ja, és nem csak nekem nem hosszabbítottak, hanem egy olyan srácnak is, akit elvileg két évre vettek fel valaki helyett. Ő sem boldog.)

No comments: