Friday, December 26, 2014

Idén életemben először (2014)

- volt lánybúcsúm
- volt saját sztriptíztáncosom, méghozzá irodalmi
- volt államvizsgám, helyből 3 is
- lettem diplomás, volt diplomaosztóm
- mentem férjhez, voltam nászúton
- vezettem autót
- jártam KRESZ-re, buktam meg és mentem át
- mászkáltam egyedül Londonban
- láttam rókát városban szabadon
- lett ekönyv olvasóm
- lett kész értelmes kötött munkám
- lettem terhes
- hallottam a hasamból egy másik szív dobogását, éreztem a randalírozását
- lettem Molbubi tesztelő
- biciklizem nagyvárosi forgalomban
- rendeltem netről ruhát
- voltam jógán
- bicsaklott ki a bokám
- utaztam mentőben
- tartottam komolyan diétát (terhességi cukor miatt)
- vezettem városi forgalomban
- fordult meg komolyan az "és ha most frankón megszülök" gondolat a fejemben
- vágtam centit

És ti mit csináltatok idén életetekben először?

No comments: