Tuesday, February 17, 2015

Lassan vége.

Még elmondom majd párszázszor magamnak, hogy el is higgyem. Mert az agyam egyik fele teljesen elvan azzal, hogy egy évszázada terhes vagyok, a másik fele meg számolja vissza a napokat aaaaa [most a hasamra ütök és mondok egy dátumot] március negyedikéig. Volt már február 25. és március 5. között minden, nekem a negyedike jön be, akkor van a papám szülinapja, szóval arra gyúrok. :D Szóval egy hét. Vagy kettő. Vagy három, ha esetleg mégis tovább akarna bent maradni, de valahogy ezt nehezen hiszem.
Egyébként gyűlnek a jelek: fáj, húzódik, folyton feszül a hasam, szarul alszom, tegnap szerintem volt egy darab jóslófájásom is.
[innen TooMuchInfo]
Nem, nem olyan volt, mint a menstruációs fájdalom, vagy legalábbis nekem nem, a tegnapi nem. Nekem a derekam is szokott fájni, meg a térdemig a combizomba is átsugárzik, de ez most csak az alhasam volt, a csak szigorúan idézőjelben, mert fájt. Úgy fél percig, és ide keressen mindenki egy csúnya jelzőt. [/TMI]

Egyébként jól vagyok. :)

38. hét

No comments: