Monday, January 19, 2015

Pótlás - karácsony

Sikerült a nagy csattanással járó viharban szépen eláznunk, és még akkor nem is volt gond. Csak a combomon volt vizes a farmerem, hazaérve bebugyoláltam magam, de ez kevésnek bizonyult, forró fürdő kellett volna...
Másnap (vasárnap) lementünk Ráckevére. Ott már náthásodtam. Odafelé nem volt gond a HÉV-vel, de visszafelé egy állat volt a vezető, mivel nem voltunk sokan a HÉV-en, nyomta neki, mint a meszes. Ülésen pattogni 30 hetes terhesen pedig nem vicces, picit sem. Úgyhogy álltam. És próbáltam rúgózni. Szólni kellett volna, hogy ezt most miért? Ment mint az ökör, majd állt a megállókban percekig. Vágóhídról már taxival mentünk, annyira nem voltam jól.
Hétfőre aztán kidőltem. Köhögés, takonykór, ami kell. Éjszaka alig bírtam aludni, mert egy idő után a szájon át légzéstől kiszáradt a torkom, fuldokoltam. 3 felé ébredtem, enni is kellett, 3-4 óránként álltam be a zuhany alá. hogy a gőztől kicsit jobb legyen.
Szegény családom is így járt emiatt. A bátyám jött fel karácsonyra és a szüleimnél lett volna a kései vacsora, de így aztán kénytelenek voltak összepakolni az egész karácsonyi menüt, és átcuccolni hozzánk. Nekem volt káposzta, a többire csorgathattam a nyálam. Egyébként kb. ezerszer ettem káposztát, mert az egyszerűség kedvéért mindenkinek az t mondtam, hogy azt ehetek. :D
25-én Peti nővéréék mentek Ajkára, így velük mentünk, majd Ajkára lejöttek értünk a szülei. Többnyire ott is házon belül voltam, lassan javultam. Hétvégén disznóvágás is volt, abból sem sikerült kivennem a részemet. A hazatérést követően is főleg pihentem, a köhögés nehezen múlt. A szilvesztert otthon töltöttük, micsoda meglepetés. :) Utána még volt egy utolsó gofriparti, és vége is volt a két hetes (beteg)szabinak.

Megfázásra cukormentes és kismamakompatibilis gyógyszerek:
- Tantum Verde
- Nózi orrstift
- Wick vaporub
- izlandi zuzmó szopogatótabletta, köhögésre
- Unguentum nasale orrkrém
- tea, sós víz

No comments: