Saturday, December 15, 2018

Gyerekszáj: 2017. november

(Állatira le vagyok maradva, igen...)

És akkor megijedtem. Véletlenül.

Legutóbb (=előbb-utóbb) a fejünkre esik, és ha a fejemre esik (a konyhaszekrény ajtaja), akkor én csak nevetni fogok.

Ravasz, mint a róka,
nincsen semmi dolga.

Fetreng a földön:
Volt egy kislány, aki gurult, gurult, dühbe gurult.

Rámutat a Disney logóra:
- Ez milyen betű?
- Ez egy rajzolt D-betű.
- Itt egy D-betű fordítva, ez meg olyan, mint egy horgolótű.



Ha ide felállok, magasabb vagyok, mint én!

Utolsó tejfog apropóján:
- Majd ezek a kicsik kipotyognak és nőnek helyettük nagyok.
- ‎Kipotyognak és... és összeszedik őket a kéményseprő bácsik.

- Attól függ.
- Függöny?

Sírni voltam kénytelen. (Varró D.)

- Hogy hívják a babát?
- Szőke baba.
- Nincs rendes neve?
- Legyen akkor... házi... szekrény.

- Összepakoltam, mert nem szeretlek.
- Mert nem szeretsz?
- Majd később szeretlek.

P: Te vagy a pukimanó.
R: Nem, én a hap-ci ki-rály vagyok.
P: És anya mi?
R: Királylány. - anya vigyorog.
P rutinosan: Ne örüljél még.
R folytatja: Anya, te egy állat vagy. Egy naaaagyon nagy állat vagy.

Nyitott szemmel akarok aludni!

Pukkantónibusz vagyok.

- Igen, az a Normafa.
- Milyen fa?

Játékból telefonál.
"Most kakáltam. Igen. Most meg pukiztam. Igeeeeen. Most kakiltaaaaam. Azt mondtam, hogy pikk, pakk, pukk."

No comments: