Sunday, December 16, 2018

Gyerekszáj: 2017. december

- Jön majd a Mikulás.
- Jön a Miki.
- És akkor ti is látni fogjátok az egérkét.
- Milyen egérkét?
- A Miki egeret.

Mindent megcsináltam: jól ettem, szót fogadtam, kaphatok jutalomfalatot?

Anyának:
"Amikor nagy leszek és te kicsi leszel, majd bepelenkázlak. Elmegyek a boltba és veszek neked gyerekpelenkát. A dm mellett van egy olyan bolt es ott veszek. És ha kicsi leszel bepelenkázlak. Jó?  Jó."

Bölcsiseknek van bölcsisekfoga.

Tudom, hogy nem jó ötlet, de nem érdekel.

Bankla = Blanka
KuBlóf = kuglóf
Valavol = valaholl.

Papa szereli a radiátort:
- Papa, ha tudok segíteni, szóljál!

Badacsonyban, nagyszülőknél. Lila foltja van. Anyának mondja:
"Beütöttem. Nálatok. A mi utcánkban."

Gyerekek, gyerekek, szeretik a perecet. Sósat, sósat, jó ropogósat.
Aki vesz, annak lesz, aki nem vesz, éhen hal.

- Nekem is lesz bajuszom.
- Mikor?
- Majd ha fiú leszek.
- Mikor leszel fiu?
- Tegnap.

Elbizsergett a lábam. A csonthusim.

- Orvosi igazolast.
- Izagolást... Orvosi ölelést.

Süss fel nap dallamára: (Nem tudom, honnan vette.)
Kisbaba, kisbaba,
Mondd el mi az álmod
Mondd el nekem is
Hadd tudjam en is.

No comments: