Monday, December 17, 2018

Gyerekszáj: 2018. január és február

Újévi lencseleves felett:
Babona, babona,
bab, lencse,
legyen benne
leveske.

- Na, inhalálok egyet.
- Anya, hova állsz?

Ott az ég! Ott lehet csúszkálni, korcsolyával.

Megszomjazottam teával.

- Krisztofóóóóróóóóó!
- Tiszta forróóóóó!

- Pukiztam!
- Akkor elhagyom a helyszínt.
- Neee! Hagyd a tejszínt.

- Fáj a vádlim.
- Megmasszírozom! - és elkezdi masszirozni Peti vállát.

- Mi van, nyuszi, viszketsz?
- Nem viszketlek.

- Nyuszi, ne [csináld ezt]!
- De én szívesen [csinálom ezt].

- ... feelgood film.
- Fingós!

Ezeket megeszem és akkor a pocakomban nem fognak fázni.

Folyton eltuűnt nyomás közben. = Nyomtalanul eltűnt

- Nyuszikám, lehetne egy kis sütnivalód!
- Jó, anya, sütök neked palacsintát!

Mert én olyan nagyon kedves vagyok.

Sikitozik.
- Ne sikíts, mert a Sebi nem hallja a tévét.
- ‎Én se...

József Attila telep megálló következik:
- József Attila, jól lekakilta! Apa, azt is írd fel, hogy József Attila jól lekalilta!

- Ne ücsörögj olyan sokat, mert felfázol...
- Felfázok a levegőbe? (mutatja is)

Anya, olyat tudsz, hogy odafekszel, ahol fekszel?

Egyik nap, sohatöbbé nap ne egyél meg.

Ütögeti magát: a behajlított mutatóujjával az állát:
- Ez nem is fáj, mert olyan puha vagyok!

Pici baba van a pocakomban, bemászott a köldökömön.

Gólyás levest eszünk.

- Nyugati pályaudvar.
- Hogy megnyugodjon az ember?

Mutatja a karóráját.
- Óra Ferenc!

Kajás lett az ujja.
- Nyald le!
- Nem!
- Az is kaja, nyald le!
- Nem, mert akkor kajás lesz a nyelvem!

No comments: