Tuesday, December 18, 2018

Gyerekszáj: 2018. március és április

Anya, én a pocakodban akarok lenni, mert picibaba vagyok.

A papának egy napon majd megmondom, hogy sajnos tönkrement.

Mogzatom egy kicsit a fejemet. Az egész lábamat és a nagy testemet.

- Mérges fiú.
- Hol? Ki?
- Valamelyik bácsi.

Apa süni, anya nyúl, én kisegér. Te vagy a nyúl. Aki senkitől sem fél.

Középsős iskolás... középső csoportos iskolás.

Megkérdezték, mi a nevem. Mondtam, hogy Rita. És mondtam, hogy úgy neveztem el magam, hogy kisegér. És ők nevettek.

A: megnőtt a körmöd
R: a fenekem is megnőtt

Tudod, apa... minden vonat, nyilván, minden vonat néha eltörik, azért van rajta ilyen csavar.

Nyuszika, miért van a lábfejeden az a hajgumi?
Mert én katona vagyok.

Dörög az ég, akkor nyilván nem is tudok aludni.

Lebuktál, nyuszikám.
Igen, lebuktalak téged, anya.

No comments: