Wednesday, December 19, 2018

Gyerekszáj: 2018. május és június

Hány éves vagy anya, 18?

A: Neked van barátod?
R: Nekem te vagy a barátom. A legszebb baratom.

Skrupcsk - az eső hangja

- Anya, te egy szörny vagy! Egy hatttalmas naggy sörnyeteg!
- O-o-oké, akkor te meg egy szörnygyerek vagy. A lányom vagy, ha én szörny vagyok, te is az vagy!

A Harangozó vezetéknevet sikerült Ragadozóra cserélnie.

Fogd a Vavát és a kulacsod.
De akkor tele lesz a kezem és nem tudom az orrom túrni.

Fogmosáskor a fogkefén megnyom egy "gombot", mint anya az elektromos fogkeféjén. Amikor szólunk, hogy kapcsolja már be és haladjunk, akkor kezdte el ezt mondani, azóta mindig ezzel kezdi.
- Jó-jó, tudom, nem kell mondani.

Tartóka. = Szatyor, doboz, bármi. :D

Még valamit akartam mondani. Én azt akartam mondani... hogy egy kis alvás jó lenne még nekem.

- Anya, te egy kutya vagy.
- Igen? Miért?
- Mert mindig ugatsz.

Most én vagyok a te anyukád és te az enyém.

Anya, te egy pisi vagy, apa kaka, én meg puki vagyok.

Felveszi a napszemcsit:
Nézd, milyen jól állok benne.

Sós (= sas) madár. Az azt jelenti, be van sózva.

Nézd, anya! Ki tudom húzni a bugyimmal a fiókot! (És tényleg.)

- Az autóra fel van tedve a bicikli. Ezt hogy mondják?
- Téve.
- Rakva. Inkább így mondom.

Belém jön a fáradtság meg az álmosság.

Budapest park koncert, valami pop/rock.
- Ez egeszen olyan, mintha a Kaláka lenne.

A: És ha kettőt tüsszentesz, meg utána megint kettőt, az mennyi?
R: Négy!

Rettttttenetes, az a nyomorult [tárgy].
A papától átvette, hogy "abszolválok" (=pisilek).

Utolkaptalak = utolértelek.

Répa retek mogyoró korán reggel felkiált a varga.

Mert a rétes nagyon jó,
A kovácsnak az a jó.

No comments: