Thursday, December 27, 2018

Idén életemben először (2018)

És ti mit csináltatok idén életetekben először?

szánkóztam a Bikás-dombon
ettem céklafőzeléket (cékla-sütőtök), paszternákot
volt gyökércsúcs rezekcióm és lyukas arcüregem
mention on Medium (cikket korrektúráztam)
vettem részt hackathlonon
voltam egész éjjel bent az irodában
bőgtem a választási eredményeket nézve.
fordult meg komolyan a fejemben, hogy el kéne innen menni
voltam Prágában
aludtam hálókocsiban
mentem kulfoldre koncertert (WOTE)
igényeltem erkölcsi bizonyítványt
voltam szülői értekezleten
szorultam be liftbe
hallottam sünt muszogni
„húztam le” egy piszoárt :D
Ettem igazán érett mangót
Faragtam töklámpást
szuletett unokaocsem, meghozza a szulinapomon
pilateseztem
vettem részt kocsmakvízen és játszottam győztes csapatban
fogytam egy even belul 10+ kilot

No comments: