Thursday, December 20, 2018

Gyerekszáj: 2018. július és augusztus

Libegőn hűvös volt. Rita:
- Anya, kéne nekem egy sapka meg egy kesztyű.

Foci vébét néz

  • A 9 éves könnyen feláll? Ott van a pólóján, hogy 9 éves.
  • És akkor ott vannak a pirospólósok, sárgapólósok, zöldpólósok, meg a kékpólósok. És ki hozta ki a labdát?
  • Rita ül az autósülésében, kezében egy rossz egér: Kattintgatok a bírónak, hogy menjen oda ahhoz, aki fekszik.

Felcsöngetett a szórólapos, beengedtem. Aztán 5 perc múlva kopogott Rita az ajtómon, hogy nem jött, aki felcsengetett.
"Itt ücsörögtem és vártam."

Felrobban két nagy ló...

Csak nézegetek és bámulok és az van írva a papírra, hogy a fenébe!

Úszáson az edzőt úgy hívják, hogy Jocó bácsi. Helyettesítés volt, egy néni. Rita megszólította:
- Jocó néni!

A lapika (robotporszívó) is alszik mar, és én ide lealkonyodtam mellé.

Jó-jó teszvesz város... (V.ö.: https://www.facebook.com/snl/videos/kate-mckinnon-flawlessly-performs-a-hungarian-rap/10156715429528896/)

Anya, én is összehajtogatok mindent, mint te mosás után. Csak én kicsit jobban csinálom, mert ügyesebb vagyok.

Jól vagyunk a héven, nem esik, nem dörög, nem villámlik.

Limodádé.

Lingizek a combomon. Az egy hangszer. Két ujj kell hozzá.

- Anya ez mi?
- Nyugágy.
- Nézd apa, ebben meg lehet nyugodni.

- Vagy így felhúzhatod az orrodra. Te, kis bandita!
- Bandita? Banrita?

Anya, nem Rita vagyok, hanem Bence. Lánybence.

Anya, ez mi?
Szellőző.
És honnan jön a szellő?

No comments: