Friday, February 5, 2021

Gyerekszáj: 2019. július és augusztus

Július

Képzeld anya, Huhugó horgászt néztem.

Rita épp kiskutya a nappaliban. Peti főz. Rita bekukkant:
- Nekem kutyakaját főzzetek!

Szürkemarhák.
- Nézd apa, mennyi elefánt!

Ne számíts semmire! - ezt akkor mondja, ha meg akar ijeszteni.

- Most hagyjál, apa. Dolgozom.
- Mit dolgozol?
- Azt, amit anya.
- Az mi?
- ...

Már harapott a fogam rá.

Bleee. Öntöttél tejecskét a kávédba? Én nem szeretem úgy a kávét!


Augusztus

-Kár, hogy a libegőn itt a székekhez nincs ilyen kis asztalka is.
- Mit csinálnál rajta?
- Hát irogatnék.

Betűk egymás alatt a sor elején, de minden sorban, nem kétsoronként.
- Én nem fogok ilyen tornyot rajzolni!

Csapdás fenekű bagoly.

Lehet, hogy ez a virág illatlan.

Szájpince.

Különben nem leszek a gyereked és elsétálok Afrikába.

Tornázunk. Kér egy pohár vizet az apjától. Iszik. Apa ki.
- Anya, kérsz inni?
- Nem, köszönöm.
- Mert ha igen, akkor szólok apának, hogy hozzon neked egy pohár vizet.

Tapsifülesnek hívták. Biztos tudott tapsolni a fülével.

Fáj a hajlásom. - növekedési fájdalom. Időnként aludni sem tud tőle...

No comments: