Monday, February 8, 2021

Gyerekszáj: 2020. február, március és április


Február

Ez túl szép. Én csak a közepes-szépet szeretem.

- Te annyi mondókát tudsz!
- A-aaa, nem annyit!


Március-április

Te vagy a világ legjobb anyukája!

Nagyobb vagyok nálad, te ostoba lufi!

Száraz diót ropogtató, hegedűszó, muzsikaszó,
Tedd le rózsám a szűrődet...

Anya, miért lóg itt a bőröd?

Random, esti elköszönés után:
- Anya, én nem akarom,hogy meghaljál!

Én úgy szeretném, ha a Mikulás lenne az apukám.

Ez mi, anya, szájlakk?

Ti csak esztek-isztok,
engem nem kínáltok,
zsák, zsák teli zsák,
piros alma, arany ág.

Öltözik. Kérdezek tőle valamit. Másodszor hangosabban.
- Most azért nem válaszolok, mert mindent szó nélkül csinálok.

- Ha bejönne egy óriás a lakásba..
- Szerinted beférne?
- Beférne, mert rálépne a házra és pfcs.
- De akkor kint lenne...
- De ha belelépne ide a vécébe és beszorulna... Anya, a bacilusokat agyonnyomná a vécében?

Mióta ez a koronavírus van, olyan keveset foglalkoztok velem, csak akkor, amikor kimegyünk, meg amikor eszünk, csak mindig-mindig dolgoztok! És ez olyan rossz!

No comments: