Saturday, February 6, 2021

Gyerekszáj: 2019. szeptember, október és november

Szeptember

- Nyuszi, mit vennél magadnak, ha lenne pénzed?
- Kenyeret.

Október

„Nálunk az a baj, hogy apukám is túl van terhelve, meg az anyukám is túl van terhelve, meg a Bori is túl van terhelve, de ehhez én még sajnos kicsi vagyok, és ezért nekem kell itthon mindent megcsinálnom.”
(Janikovszky Éva: Már megint)

Tita verzióját hallom a fürdőszobából:
„Anyukám is terhes, apukám is terhes, meg a Bori is terhes.”
És persze mindent neki kell csinálnia, ezt is sűrűn felhozza. Milyen jó is, ha a gyerek (meg a papa) kiművelte magát Janikovszkyból!


Rita! Menjel aludni!
3...
2...
Másik gyerek: 3...

És azt tudtátok, hogy az agynak sok cukorra van szüksége?

November

- Félix most emészt.
- És hogyan emészt?... Mit jelent az, hogy emészt?

Én egy zsákutca vagyok. (A szobája a folyosó végén van.)

Én mindig kihúzott háttal fogok kakálni és pisilni, mert mindig arról álmodok, hogy királynő vagyok.
A Süsüvel vagyok. És apa a katonák főnöke.
Anyának hosszú a szoknyája, Gerdának hívják, van hajpántos koronája és ő apa segédje.

Este 10. Kikiabál a gyerekszobából: "Anya, az alsó tejfogak miért kisebbek, mint a felső tejfogak?"

Nagyon sok a hínár a levesemben!

Valami országban úgy hívják a menyasszonyt, hogy ASZONY MENY!

- Nem is olyan feltűnő.
- Miért nem tűnő fel?

Anya, ezt ügyesen kiraktad, mert te vagy a legszebb a világon!

- Anya, tudod, kibe vagyok szerelmes az oviban?
- Kibe?
- A Barnusba.
- És mit jelent az, hogy szerelmesnek lenni?
- Azt nem tudom.

No comments: