Thursday, February 4, 2021

Gyerekszáj: 2019. május és június

 (még mindig jól le vagyok maradva... :D)


Május

Az oviban volt pónihagyma.

A majdnem meg majdnem az mennyi?

Anya, lóg a cicid. Csak ez! A másik nem!

Boszorkány! Még egy boszorkány! (Reptéren ortodox zsidók. Szerencsére nem beszéltek magyarul.) 

Olyan fáradt vagyok, hogy megenném a földgömböt is.

- Nyuszi, ne gyere ki többet.
- De én nem azért jövök ki, hogy szórakozzak veled, te! Pisilek!

- Jaj, már megint nem állítottam le ezt a nyomi órát.
- Nem is nyomi óra. Ja, de, mert mindig nyomkodjuk. Bíp-bíp-bíp.

Június

Amikor kisüt a nap, nagy a fejed.

Nem kívánok egyebet, csak egy karéj tehenet.

Lepke! Szállj rám, kérlek!

Rózsa Gyöngy tér. (Dózsa György tér.)

Összekötő-csík = kötőjel

Ezt vártam már évek óta!

No comments: