Wednesday, February 3, 2021

Idén életemben először (2020)

Aludt nálunk Tita egy barátja. Altattam nem rokon gyerekét.
Voltam Szentpétervárott, az Hermitage-ban.
Lettem hazatérve kitiltva az irodánkból.
Olvasott mesét nekem a lányom.
Másztam végig egy majomlétrán.
Voltam a Sobri Jóska kalandparkban.
Láttam denevért csak úgy a városban (kétszer is!)
Néztem végig, ahogy a vaddisznók letarolják a kertet…
Fodrász helyett a férjemmel vágattam le a hajam (ami rövid, szóval volt kockázat :D)
Tolattam neki egy kisebb oszlopnak autóval.
Használtam láncfűrészt.
Húztam ki gyerekfogat.
Tartottam vendégórát a volt egyetememen (ELTE-BTK komm.)
Blokkoltam horgolást.
Horgoltam babaruhát.
Töltöttük teljesen itthon a karácsonyt.


Meló:
– voltam Hackathon project lead
– voltam podcast házigazda
– írtam sajtóközleményt, ami átírva megjelent a Forbes-ban.
– vettem részt két reklámfilm készítésében is, én találtam ki, hogy mi legyen az animációkon.
– végeztem el egy (nagyon drága) marketing kurzust
– írtam Content Dripet
– volt a karácsonyi vacsink Zoomon /o
– váltottam munkakört

No comments: