Friday, February 12, 2021

Gyerekszáj: 2020. november és december

November

Autóban alszik egy órája. Felébred.
- Nézd meg! Egy pár percre nem figyeltem oda, és már esik is

0.25
Felül az ágyban. Elhalóan:
- Anya! Anya!
- Igen?
- [pakoljuk/szedjük össze] a LEGO-t.
- Jól van, majd reggel - visszafektetem, alszik tovább.

Ég a város, ég a ház is, nem is egy ház, hanem száz is, tűz, tűz!
Jaj, de messze a kanál is.

Szerzett egy kozmetikai vattakorongot.
- Ez a szépítőpamacs. Itt a pofazacskódat kell pamacsolni vele.

- Nekem tetűoltásom volt!
- Kullancs.
- Ja, tényleg.

Én tudom, mikor van futóeső!

- Kérek egy olyan párnát, mint ami nektek van! Az IKEA-ból!
- Vagy szóljunk a Jézuskának!
- Jó, és akkor ő pénz nélkül ellopja!

- Tramp, tramp, tramp.
- Nyuszi, mi az a tramp?
- Hát nem tudod? Az a közösképviselő!

- Apa, megnézed a szülést?
- Ki szült?
- Hát én!


December

P énekel: - 200 pengő fix-szel
R: 200 pengő.
A: Mi az a pengő?
R: Nem tudom. Gitár?

- Annyira érzékeny vagyok a hangokra, hogy felébredtem erre [csilingelő hangot ad]. A Mikulás csengője volt az, a szánján.
- Ez mikor volt?
- Nem tudom, mert gyorsan visszaaludtam.

Ez itt olyan, mint egy darázs: itt a feje, itt meg a csípője

Ha meghaltok, tudjátok mit fogok csinálni? Fehér nyomóból csinálok két fehér esernyőt, és a homlokotokra ragasztom.
(Röhögés. Ő vállat vonva:)
Felnőtt leszek, úgyis azt csinálok, amit akarok.

Lego kutya lóg a bűnöző hátán.
- Ez az ellenzék, hogy ne tudjon elmenni!

Ránéztem az órára, és akkor zöttyent le, hogy nem is délután van!

No comments: