Wednesday, February 10, 2021

Gyerekszáj: 2020. július és augusztus

Július

Elkeztem horgolni egy kalapot.
- Nézd, Rita. Ez lesz a kalapom.
- Mire tél lesz, kész lesz.

Áll a tükörnél:
- Gyere anya! Nézd meg, milyen szép vagy!

Rita olvas:
"Há-zat kereső hun-ok."

- Találd ki, mit építek. K-val kezdődik.
- (tippelgetés)
- Autófordulót!
- De az nem is azzal kezdődik.
- Ja, akkor kocsifordulót.

Én nem tudom, mi van velem, de minél nagyobb vagyok, annál rosszabbul viselkedem.

Szomorú élet volt nélküled, amíg találkoztál a kollégáiddal.

Mielőtt meghaltok, az utolsó évben vegyünk egy kertes házat, ott el lehet majd temetni.

Félálomban fetreng. Odabújok hozzá. Felkuncog.
- Hmm?
- Valami vicces jutott az eszembe.
- Mi?
- Hogy valaki háttal ül egy fióknak és valaki kihúzza és akkor odébb tolódik.

Ülök a vécén.
- Anyaaaa, nagyon kell pisilneeeeem!
- Sajnálom drágám, foglalt. Mindjárt.
Egy perc múlva kiszólok neki:
- Jöhetsz!
- Már nem kell!
- .... ??

Annyira szeretlek, mint százezer uborkaszelet. Neeeeem, mint száázezer-kilenc uborkaszelet!

Dezedor

Augusztus

Tábortűznél: most boton fogunk vagy vödörben? -- ezt nem értem már és nem is emlékszem, de itt hagyom, hátha eszembe jut. :D

Tudod, anya, miből készül az ember? Majomból! (nevetünk) Mármint csontból, izomból és bőrből.

Anya! Költöttem egy verset, úgy van, hogy "Piszoár, Budavár. Piszoár, Budavár, pissz, bud..."

No comments: