Tuesday, February 9, 2021

Gyerekszáj: 2020. május és június

Május

Apa, ha nem hinnéd el, hogy holnap lesz a szülinapod, bebizonyítom! Gyere a naptárhoz!

Én rendesen szoktam enni, mert a Gryllus Vilmos azt mondja, hogy nem nyúlkálunk át a másik tányérjába, még akkor sem, ha a más csirkéje kell.

- Muszáj dolgoznunk, tudod. De most látod, ráérünk, veled foglalkozunk.
- Igen, mert akkor nem lenne pénzetek. De nekem csomó pénzem van (a persely felé int), adok belőle.

- Anya, hogy hívják a betegségedet?
- Inzulinrezisztencia?
- Neeem.
- IR?
- Neeeem.
- Diáta!
(Nevetés.)
- Nekem szemölcsöm van, te diétázol, apának meg kutya baja!

Pisilni, azt nagyon is kell. Kis pufi a hólyagom.

Elhelyezkedik a hátamon.
- Hmmm, a hátad kényelmesebb, mint a matracom. Olyan jó kis husi-musis.


Június

Na ide figyelj, te nyikorgó, büdös, nagyon büdös-poros, nagyon nemszeretett függöny!

- Az én keresztnevem hány betűs?
- Négy! p-a-p-a

- Ez egy kisgyerek?
- Szerinted?
- Én nem vélném annak.

Rita olvassa Peti Vivicittás pólóját.
- Együtt... többre vagyunk képesek... - utána ismételgeti.
- Na, most hízik egy marketinges mája... - morgom.
- NEM VAGYOK MARKETINGES!
- De anyád igen.

No comments: