Monday, September 15, 2014

A közelgő ruházati katasztófáról

Szerencsére még mindig nem híztam májushoz képest, és a hasam sem feltűnő ha nem ettem még aznap.
Ennek ellenére két hete abbahagytam a nadrágjaim hordását, mert már kényelmetlenek voltak. A stabil nadrágderekak már nyomnak. Vettem már egy kismamanadrágot, de farmer és most megint épp meleg(ebb) van, szóval most próbálom kombinálni, ami van.
- Volt egy csomó csípőharisnyám, amit tévedésből vettem és gyűlöltem, most nagyon jól jöttek. Van két bandázsom (ami régen néptáncos kisalsóként is funkcionált, sima sztreccses pólóanyagból), az van mell alattól combtőig, ez remekül megtartja a harisnyát, amit azért has alatt hordok. Mivel szerencsére a hosszabb és bővebb szoknyákat szeretem, a szoknyáim egyelőre jók rám, persze mell alatt hordva a derekukat. Újabban miniszoknyák...
- Nyári Aladdin-Jasmine-nadrág (kép), hosszúujjú póló és tunika.
- Aztán múlt héten visszatértem a nadrágjaimhoz. A régik jók, nem begombolva, hajgumival megkötve. (Ez egy zseniális ötlet volt, köszi, @Blackett!) Harisnyákat használok úgyis hajguminak, átfűztem a gomblyukon, majd a gombra akasztottam. Erre jön egy Hippsy, meg a póló. A Hippsy sajnos magában nem tartja meg a nadrágot, lehet, hogy kellett volna inkább egy hózentróger. :D
- Az esődzsekim feszül a hasamon. :(

Jó kérdés, hogy mi lesz télen.
- Van egy sídzsekim, az ideális az lenne, ha tudnék hozzá szerezni egy ugyanolyan cipzárt, és lehetne varratni hozzá egy betétet, ami a hasamra jó lesz.
- Életemben először rendeltem ruhát online boltból, kismamáknak való legginseket, harisnyákat, bandázsokat és egy empire stílusú ruhát.
- A nadrágokból a pólóanyagos kiegészítős nem tetszik, vagy csak nagyon gagyi verziókat láttam eddig.

A kismamakönyv azt mondja, hogy a kismama legjobb barátja a férje ruhatára. Aha, persze. A férjem pólói most még talán, de az összes többi... fel sem próbálom, mert olyan kicsik. :D
Aztán azt is mondja, hogy ne vásárolgassak előre, csak ami épp kell. Köszi, bammeg, reggel nyolckor a szekrény előtt állva derül ki többnyire, mi kell, az egy kicsit késő, nem?

1 comment:

blackett said...

Heh, most fedeztem fel, hogy van blogod. Szóval örülök, hogy bejött a hajgumis tipp :)