Thursday, September 18, 2014

Álom

(Az eleje: http://moly.hu/karcok/429823)
Aztán még azt is álmodtam, hogy a volt gimimben voltam, valami tehetségkutatós iskolai műsoron. Mindenki zenélt, meg énekelt, nekem meg valami bűvésztrükköket kellett volna bemutatnom, de rájöttem, hogy nem tudom őket megcsinálni, mert nem gyakoroltam eleget, és a papír, ami nálam volt, azon nem volt elég részletesen leírva, mit kell csinálnom.
Erre kitaláltam, hogy akkor standupolok egyet, és álmomban ki is találtam az első három mondatot. Néztem, hogy mennyi néző van, szerencsére nem voltak sokan.
Aztán kiderült, hogy utánam lesz tortaosztás, így azt gondoltam, hogy sebaj, azt legalább mindenki várja, nem baj, ha rövid leszek. Egyre több nép gyűlt újra össze az alulába, nyilván a torta miatt. Aztán még előttem elkezdték kiosztani a tortát, én meg totál el voltam kenődve, hogy akkor mégsem úszom meg a rendes műsort...

No comments: