Monday, September 1, 2014

Egy négyéves és a pocak

A leendő nagyszülőknél voltunk, vendégek jöttek: P. unokatesója, a német felesége, és a két gyerek, a lány 4 körül, a fiú még nincs 2.

A lány nagyon szeretett velem mászkálni, felfedeztük a kertet, fára mászott, megnéztük a pipíííket, fogta a kezem, néha még hozzám is bújt. Aztán egy idő után mondtam, hogy nem emelgetem többet, mert baba van a pocakomban. Kérte, hogy mutassam meg, és elég csalódott volt, mikor kiderült, hogy ott csak a bőrömet látja. :D

Ebéd után én egyszerűen kidőltem, elaludtam a kanapén. Úgy tűnik, hogy a csalódottsága ellenére foglalkoztatta még a téma, mert behozta az autóból a babáját és betömte a pólója alá. Aztán lefeküdt a velem szemben lévő fotelba, úgy mint én, és alvást színlelt. (Engem meg felkeltettek, hogy lássam én is.)

No comments: