Friday, September 26, 2014

Kismamajóga

Múlt héten voltam először életem első jógaóráján. Meg az első kismamajógáján is. :D

Előtte nap este kicsit többet ettem mint kellett volna, kénytelen voltam hátrahajolva ülni vagy egy órát, annyira tele voltam. Másnap jókor jött a jóga. Nem pont erre számítottam, de érdekes volt. Én eddig főleg dinamikus mozgásformákat csináltam és ez nagyon más. Más a sima jógához képest is, mert kb. mindent a falra feltapadva csinálunk, meg segédeszközökkel. Ja, igen, ez Iyengar-féle jóga és @cippo nagyon jó oktatóhoz irányított, tökre követhető volt, meg látszott, hogy nagyon figyelt ránk kettőnkre. A másik lány a 27. hétben volt.
Utána nagyon jó érzés volt egyszerűen csak a létezés, jól elfáradtam, de a sok mellkasnyitogatás csinált egy csomó helyet a gyomromnak meg a kölöknek, úh azt éreztem, hogy elférünk a szervezetemben. Másnap izomlázam is volt, hátizom főleg, ami nagyon jól fog jönni.
Tegnapelőtt volt megint ez a kifejezetten kismamajóga. Két másik lány volt, az egyik a múltheti, a másik arra a hétre volt kiírva, de ő is végigcsinált mindent, szóval úgy tűnik, hogy ezt lehet egész végig csinálni. Ennek örülök, kell a mozgás.
Jövő héttől ez az időpont megszűnik, de mehetek a csüt. esti kezdők közé, ugyanahhoz az oktatóhoz, gondolom majd én másokat csinálok, vagy másképp.
A jóga jó választás volt, úgy érzem, ez most kiválóan illik a mindennapjaimba. :))

No comments: