Monday, September 29, 2014

A Kisvakond új nadrágja

Avagy csináld magad kismamanadrág. Esetemben csináltasd meg mással... @negyvenketto-vel. Ő varrta, én néztem. Kivéve mikor el is aludtam a babzsákfotelban.
Az alapötletet @Lady_L találta, bár az nem teljesen alkalmazható rám, de azért jó volt kiindulási alapnak. Az eredeti verzióban ugyanis egy csípőnadrágot alakítottak át, nekem meg az nincs, mert utálom őket. Volt viszont egy olyan fekete nadrágom, amit nagy rohanásban vettem egy éve, és bár volt egy pont ugyanolyan és ugyanolyan méretmegjelölésű nadrágom, ez bizony szűk volt, nem is volt rajtam csak párszor. Szóval ez a nadrág ideális alany volt a kísérletezésre, mert legfeljebb tönkreteszünk valamit, ami amúgy sem volt jó rám.

Mivel ez nem egy csípőnadrág, kicsit hosszabban bontotuk szét mindkét oldalon a varrását, kb. combtőig, A tetejére jött 8-8 cm gumiszalag (mmint annyi kerül a lyukba, plusz varrási ráhagyás).


Vettünk rugalmas és olcsó pólóanyagot, abból készült a 8 cm széles és 15 cm(?) befogójú háromszög. Plusz varrási ráhagyás minden oldalon. A háromszög derékszögű, mert a has felé kell nyílnia, a fenék rész maradhat az eredeti szögben, az átfogó van a has irányában.


A végeredmény. A szín csak a vaku miatt ilyen feltűnő, egyébként kb. nem is látszik. A gumi és a póló is nyúlik, így most is jó rám, de valószínűleg még egy jó darabig jó is lesz. Kell rá egy bandázs, mert most csípőnadrágosabb lett, mint volt, és nekem fázós a derekam.



Köszi, @negyvenketto! :)

No comments: