Monday, September 1, 2014

Válasz a Hogy vagy?-ra (első trimeszter)

A sztereotípiákból hoztam az álmos és éhes kategóriákat.
Az első pár héten este fél 10-kor már végem volt, még ha nem is feltétlen aludtam el. Vagy elaludtam, meló után a szőnyegen.

** TMI figyelmeztetés ON **
Úgy a 8. héttől aztán jött a 2-3 óránkénti kötelező evés. Néha éjszaka is felébredtem (pisilni), majd nem tudtam visszaaludni, olyan rohadt éhes voltam. Szóval kénytelen voltam valamit enni... Aztán volt olyan éjszaka is pár, amikor a szervezetem nem tudta eldönteni, hogy éhes vagyok, hánynom kell vagy esetleg a hasam fog menni.
A párásabban meleg napok nem voltak a kedvenceim, olyankor néha akár egy órát is ültem sűrűn nyeldekelve a tetőteraszon, na, de túléltem, még egyszer sem hánytam. *** OFF ***

Ami a kajálást illeti az elején volt pár dolog, amit egy kóstolás után adtam tovább P-nek, aztán kiderült, hogy a bodzának a szagát nagyon nem szeretem, egyszer valaki a Mekit emlegette, úgyhogy aznap ott vacsiztunk (előtte évekig nem, és azóta sem). Sőt, egyszer valaki a fánkokról beszélt, én meg elálmodoztam, hogy hmmmm, fánk. Aztán rájöttem, hogy utálom a fánkot...

No comments: